
JE ADMINISTRATIE OP ORDE GEEFT RUST EN OVERZICHT
Administratie & Plannen
Je persoonlijke administratie hoort erbij maar staat bij de meeste mensen niet bovenaan het ToDo-lijstje. Er komt van alles je huis binnen zowel door de brievenbus als via je digitale mailbox. Wat is wel belangrijk en wat is niet belangrijk? Dat onderscheid is vaak niet in een oogopslag te maken en dat kan best overweldigend voelen. De neiging om de post dan maar ongeopend in een hoek van de kast te leggen zullen velen met jou herkennen. En al helemaal als er ingrijpende levenssituaties spelen, kan het overzicht kwijtraken in je administratie best heel dichtbij zijn.
Ik kan je helpen weer overzicht en structuur aan te brengen zodat je voortaan weer zonder zorgen je administratie kan bijhouden. Ik leer je onderscheid te maken in belangrijkheid van de stukken en leer je een makkelijk systeem aan om je administratie op orde te houden. Mijn hulp kan eenmalig zijn om je weer op weg te helpen, maar ik kan je ook op structurelere basis helpen het overzicht in je administratie te behouden.
Het op orde brengen én houden van je administratie kan je ook daadwerkelijk geld opleveren. Denk aan zaken als boetes door betalingsachterstand, abonnementen die doorlopen maar waar je geen gebruik meer van maakt, etc.
Voor de duidelijkheid: Ik bied je hulp in het op orde brengen van je administratie en je papieren zodat je weer overzicht hebt, maar ik ben géén schuldhulpverlener. Wel kan ik je helpen contact te leggen met dergelijke instanties indien dat noodzakelijk is.