
Werkwijze & Tarief
Werkwijze
Doordat er achter iedere voordeur een ander verhaal schuilt en ieder mens andere wensen en behoefte heeft, werk ik op basis van maatwerk.
Nadat we telefonisch of per mail contact hebben gelegd maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek bij jouw thuis. Ik kom bij jou thuis zodat ik mij een goed beeld van de situatie kan vormen en jou in je eigen leefomgeving kan zien. Afhankelijk van de opdracht kan het kennismakingsgesprek ook via Zoom plaatsvinden. Het kennismakingsgesprek van zo’n 30-60 minuten is vrijblijvend. In dit gesprek kom ik ook graag te weten wat je wensen en verwachtingen van mij zijn. Aan de hand van dit vertrouwelijke gesprek en als de klik er tussen ons is maak ik graag een persoonlijk voorstel voor je. Ben je akkoord met dit voorstel dan plannen we onze eerste werkafspraak en gaan we aan de slag.
Tarief
Mijn uurtarief is € 65,- inclusief 21% BTW en kleine organizing materialen. Maar exclusief reistijd en reiskosten a € 0.23 per km.
Ik werk doorgaans in tijdsblokken van 3 uur. Afhankelijk van de opdracht kan dit anders zijn.
Mijn werkgebied is de provincie Noord-Holland, Zuid-Holland & Flevoland maar ik werk ook zeker daarbuiten, net waar jij de diensten van De Huisvriendin nodig hebt.
Tijdens de duur van onze samenwerking mag je bij vragen altijd tussendoor contact met mij opnemen via WhatsApp of via de mail. En indien je het fijn vindt zal ik een paar weken na afloop van de opdracht telefonisch contact met je opnemen om te evalueren en te horen hoe het nu met je gaat.
PGB
PGB-houders met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de kosten voor professional organizing uit het PGB-budget bekostigen. Voor meer informatie hierover zie de websites van de Sociale Verzekeringsbank en Per Saldo.